Tym razem montaż klapowego układu wydechowego Remus wykonaliśmy w BMW M550i G30. Piątka z silnikiem V8 pod maską zapewnia bowiem nadzwyczajne osiągi, natomiast jej brzmienie pozostawia wiele do życzenia. Poprawa w tym przypadku jest spektakularna! Aby uzyskać jak najlepszy efekt zastosowaliśmy pełen układ wydechowy. W jego skład wchodzą przednie rury przelotowe, środkowe rury przelotowe oraz sportowy tłumik tylny z klapami. System wieńczą nowe końcówki wydechu – poczwórne o średnicy 102mm. W prezentowanym aucie Klient zdecydował

Read More

Klapowy układ wydechowy Remus dla Hondy Civic Type-R FK8 to jeden z bestsellerów austriackiego giganta. Kompletny system z nowymi końcówkami i sterowaniem głośnością za pomocą telefonu całkowicie odmienia bowiem charakter japońskiego hot-hatcha. Brak sportowego brzmienia to jedna z największych wad agresywnej Hondy. Jej osiągi w połączeniu z designem mocno odbiegają więc od wydobywającego się z wydechu dźwięku. Na szczęście już po raz kolejny rozwiązaniem tego problemu zajmujemy się przy pomocy klapowego układu wydechowego Remus. Nowy

Read More

Może być coś lepszego od Forda Mustanga 5.0 V8 z układem wydechowym Remus? Oczywiście – dwa Mustangi jednocześnie! Białe i czerwone GT zyskały zupełnie nowe brzmienie regulowane za pomocą aplikacji na telefon. Prezentowane Mustangi z 5-litrowymi silnikami V8 pod maską potrzebowały bowiem mocniejszego brzmienia, adekwatnego do wielkości silnika. Podjęliśmy się więc ulepszenia dwóch „koni” jednocześnie, w końcu dobre rzeczy są jeszcze lepsze razem! Tradycyjnie już postawiliśmy na układ wydechowy Remus z klapami. System składa się

Read More

Tym razem poprawy brzmienia wymagało BMW Serii 5 F10. Prezentowany egzemplarz w wersji 535i z silnikiem o mocy niemal 400 KM pomimo sportowych osiągów, rozczarowywał bowiem swoim dźwiękiem. Z pomocą przyszedł nam układ wydechowy Remus. System składa się z dwóch tłumików w wersji Race oraz czterech końcówek – w tym przypadku w chromowanym wykończeniu. Niemal przelotowe tłumiki gwarantują ogromną poprawę brzmienia, jednocześnie dzięki pozostawieniu środkowego tłumika pozwalają cieszyć się komfortem codziennej jazdy. Nowe końcówki zapewniły

Read More

Prawdziwa ofensywa największego producenta układów wydechowych na świecie! Krótko po premierze wydechu dla BMW M850i nadeszła kolej na następny hit – klapowy system dla Cupry Ateca. Pierwszy model nowej marki Cupra pozytywnie zaskoczył osiągami i stylem, lecz niestety jego dźwięk pozostał mocno wyciszony. Teraz z pomocą przychodzi nowy układ wydechowy Remus! System składa się z rur środkowych, tłumika tylnego z klapami oraz nowych końcówek wydechu. Sportowy dźwięk, oryginalny wygląd i jeszcze więcej mocy – układ

Read More

Czy silnik o pojemności 1,5l może zaskoczyć naturalnym, sportowym brzmieniem? Jak najbardziej tak! – co udowadnia prezentowana Honda CRZ z układem wydechowym Remus. Hybrydowa Honda pomimo niewielkiej jednostki napędowej potrafi dostarczyć wielu wrażeń dzięki niewielkiej pasie i wsparciu silnika elektrycznego. Niestety dźwięk w tym przypadku niemal nie istnieje. Rozwiązaniem problemu okazał się oczywiście układ wydechowy Remus cat-back z centralnymi końcówkami. System składa się z przedniej i środkowej części przelotowej, tłumika tylnego oraz dwóch, centralnie umieszczonych

Read More

Przedstawiamy jeden z pierwszych na świecie układów wydechowych dla najnowszego BMW M850ix. Klapowy układ REMUS to gwarancja nie tylko odpowiedniego brzmienia, ale również najwyższej jakości oraz technologii niedostępnej dla innych producentów. Dla BMW M850ix G14 i G15 austriacka firma przygotowała dwie wersje wydechu: Axle-back – składający się z tłumików tylnych z klapamiGPF-back – składający się z tłumików tylnych z klapami oraz rur przelotowych od filtra GPF Oba systemy montowane są do fabrycznych końcówek wydechu oraz

Read More

Pocket rocket w nadwoziu kombi – Mini Clubman Cooper S z ponad 200 konnym silnikiem pod maską potrzebowało agresywniejszego brzmienia. Z pomocą przyszedł klapowy układ wydechowy Remus ze sterowaniem głośnością za pomocą telefonu! W prezentowanym Clubmanie zamontowaliśmy układ cat-back składający się z przelotowej sekcji przedniej, tłumika tylnego z klapami oraz dwóch końcówek wydechu – w tym przypadku w wersji czarny połysk + carbon, o średnicy 98mm. Nowy układ wydechowy jest w pełni dedykowany a więc

Read More

Bestsellerowy układ wydechowy Remus z klapami dla Forda Mustanga VI doczekał się swojego następcy, dedykowanego pojazdom po faceliftingu! System wyposażony w klapy oraz cztery końcówki wydechu w wielu wersjach do wyboru po raz kolejny wzniesie brzmienie Mustangów na nowy poziom. Nowy układ wydechowy czerpie bowiem garściami rozwiązania zastosowane w rewelacyjnym wydechu dla aut przed liftingiem. System cat-back dostępny w dwóch wersjach – z homologacją oraz bez homologacji – kończą oczywiście cztery końcówki. Tradycyjnie dostępne są

Read More

Na montaż układu wydechowego trafił do nas kolejny, sportowy hatchback. Tym razem w klapowy system Remus sterowany za pomocą aplikacji na telefon wyposażyliśmy niemal 300-konnego Peugeota 308 GTI!

Read More