BMW M4 pomimo rewelacyjnych osiągów zdecydowanie rozczarowuje swoim brzmieniem. Rozwiązaliśmy ten problem w kolejnej już M-ce, jak zawsze poprzez instalację klapowego układu wydechowego Remus – zapewniającego czysto sportowy dźwięk! Remus oferuje dla BMW M4 układy wydechowe w aż trzech konfiguracjach. Postawiliśmy oczywiście na najwyższą z nich, w postaci systemy Racing Cat-Back. Składa się on z przelotowej części przedniej, środkowych rur X-Pipe oraz tłumika tylnego z klapami. Całość wieńczą nowe, dużo większe końcówki. W prezentowanym aucie

Read More

Przedstawiamy kolejny układ wydechowy z serii Remus GPF-back. Tym razem system dedykowany dla najnowszych aut wyposażonych w filtr GPF przygotowany został dla modelu Audi RS3! Rygorystyczne normy spalin wymusiły montaż dodatkowych filtrów również w silnikach benzynowych. Ich usunięcie skutkuje problemami z gwarancją oraz homologacją auta, Remus opracował więc nowy system, w którym nie zachodzi żaden z tych problemów! Układ wydechowy GPF-Back pozostawia elementy wydechu wyposażone w czujniki, modyfikując jego tylną część. Remus oferuje przednią część

Read More

Ford Mustang GT z 5-litrowym silnikiem V8 pod maską tradycyjnie trafił do nas by poprawić jego brzmienie. Jak zawsze postawiliśmy na topowe rozwiązanie – klapowy układ wydechowy Remus, którego brzmienie regulowane jest poprzez aplikację na telefon! Szary Mustang w stosunkowo rzadkiej wersji Convertible zyskał więc najbardziej zaawansowany układ na rynku. Całość składa się z tłumika przedniego, rur łączących, dwóch tłumików tylnych z klapami oraz nowych końcówek wydechu. W prezentowanym przypadku wybór padł na klasyczne, chromowane

Read More

Prezentowana Alfa Romeo Stelvio trafiła do nas niemal fabrycznie nowa. Szary SUV zyskał kompletny układ wydechowy Remus, by od samego początku cieszyć również swoim brzmieniem.  Pomimo 280 konnego silnika, Stelvio niestety rozczarowuje swoim brzmieniem. Dużą popularnością cieszy się więc układ wydechowy Remus. System cat-back składa się z części środkowej, tłumika tylnego oraz dwóch zupełnie nowych końcówek. Całość nie wymaga żadnych dodatkowych modyfikacji w samochodzie i jest w pełni dedykowana, co pozwala zachować fabryczną gwarancję.  Zapraszamy

Read More

Układy wydechowe Remus to jedne z najpopularniejszych na świecie rozwiązań w kwestii poprawy dźwięku dla Mini Coopera S. Prezentujemy ich kolejną wersję – dedykowaną dla najnowszych modeli wyposażonych w filtr GPF. Rygorystyczne normy spalin wymusiły montaż dodatkowych filtrów również w silnikach benzynowych. Ich usunięcie skutkuje problemami z gwarancją oraz homologacją auta, Remus opracował więc nowy system, w którym nie zachodzi żaden z tych problemów! Układ wydechowy Axle-Back pozostawia elementy wydechu wyposażone w czujniki, modyfikując jego

Read More

Najnowsza generacja BMW Serii 3 otrzymała właśnie sportowy układ wydechowy Remus. Co wynikło z połączenia bestsellerowego BMW oraz bestsellerowego wydechu? Tłumiki Remus z czterema końcówkami wydechu dedykowane dla BMW Serii 3 F30 cieszą się ogromną popularnością. Rozwiązanie to bowiem gwarantuje nie tylko poprawę dźwięku ale i diametralną zmianę wyglądu pojazdów. Już teraz, podobny system zamówić można dla najnowszej 3er G20! Zestaw dostępny jest dla modeli 320i oraz 330i, składa się z tłumika tylnego z klapami

Read More

Kolejna, wyjątkowa Alfa Romeo Stelvio trafiła w nasze ręce by nadać jej brzmienie adekwatne dla marki oraz sportowego wyglądu. Zastosowaliśmy oczywiście topowe rozwiązanie w postaci kompletnego układu wydechowego Remus. Zamontowany został układ wydechowy cat-back, składający się z przelotowej sekcji przedniej i środkowej a także sportowego tłumika tylnego. Całość wieńczą nowe końcówki wydechu, co istotne – mocowane bezpośrednio do tłumika, nie będące atrapami jak fabryczne rozwiązanie. Nowy układ wydechowy to system w pełni dedykowany, a więc

Read More

Oferta sportowych układów wydechowych Remus dla Volkswagena Golfa 7 GTI poszerzyła się o kolejny model – tym razem agresywne brzmienia zyskuje wersja TCR! VW Golf GTI TCR wyposażony w filtr GPF otrzymał możliwość instalacji układu wydechowego w dwóch wersjach: Axle-back – składający się z tłumika tylnego oraz dwóch końcówek wydechuGPF-back – składający się z rury środkowej, tłumika tylnego oraz dwóch końcówek wydechu Wydechy dostępne są oczywiście z szerokim wyborem końcówek – od klasycznych srebrnych, przez

Read More

BMW 328i F30 wyposażone w pakiet stylistyczny M Performance potrzebowało adekwatnego układu wydechowego. Tradycyjnie sięgnęliśmy po rozwiązanie z najwyższej półki w postaci układu wydechowego Remus. Choć priorytetem w tym przypadku była zmiana wizualna, jej efektem ubocznym stała się również poprawa brzmienia samochodu. Postawiliśmy więc na kompromisowe rozwiązanie w postaci sportowego tłumika tylnego. Opcjonalnie istnieje możliwość jego rozbudowy o część przednią, zapewniającą już znaczący wzrost głośności. Tłumik tylny połączyliśmy z czterema końcówkami wydechu w kolorze czarnym.

Read More

Czerwony Seat Leon FR zachwycał swoim temperamentem, niestety rozczarowywał całkowitym brakiem brzmienia. Receptą okazał się sportowy tłumik Remus, który nadał FR’owi sportowego pazura. Pomimo benzynowego silnika o mocy ponad 200 KM, Leon nie zapewniał żadnego dźwięku. Naszym zadaniem było nadać mu więcej charakteru, jednak zachowując pełny komfort codziennych podróży. Zastosowaliśmy więc sportowy tłumik tylny z dwiema końcówkami wydechu, dopasowanymi do fabrycznego dyfuzora. W efekcie Seat zyskał bardziej basowe i głębokie brzmienie, podkreślające sportowe aspiracje szczególnie

Read More