Kolejna, wyjątkowa Alfa Romeo Stelvio trafiła w nasze ręce by nadać jej brzmienie adekwatne dla marki oraz sportowego wyglądu. Zastosowaliśmy oczywiście topowe rozwiązanie w postaci kompletnego układu wydechowego Remus. Zamontowany został układ wydechowy cat-back, składający się z przelotowej sekcji przedniej i środkowej a także sportowego tłumika tylnego. Całość wieńczą nowe końcówki wydechu, co istotne – mocowane bezpośrednio do tłumika, nie będące atrapami jak fabryczne rozwiązanie. Nowy układ wydechowy to system w pełni dedykowany, a więc

Read More

Oferta sportowych układów wydechowych Remus dla Volkswagena Golfa 7 GTI poszerzyła się o kolejny model – tym razem agresywne brzmienia zyskuje wersja TCR! VW Golf GTI TCR wyposażony w filtr GPF otrzymał możliwość instalacji układu wydechowego w dwóch wersjach: Axle-back – składający się z tłumika tylnego oraz dwóch końcówek wydechuGPF-back – składający się z rury środkowej, tłumika tylnego oraz dwóch końcówek wydechu Wydechy dostępne są oczywiście z szerokim wyborem końcówek – od klasycznych srebrnych, przez

Read More

BMW 328i F30 wyposażone w pakiet stylistyczny M Performance potrzebowało adekwatnego układu wydechowego. Tradycyjnie sięgnęliśmy po rozwiązanie z najwyższej półki w postaci układu wydechowego Remus. Choć priorytetem w tym przypadku była zmiana wizualna, jej efektem ubocznym stała się również poprawa brzmienia samochodu. Postawiliśmy więc na kompromisowe rozwiązanie w postaci sportowego tłumika tylnego. Opcjonalnie istnieje możliwość jego rozbudowy o część przednią, zapewniającą już znaczący wzrost głośności. Tłumik tylny połączyliśmy z czterema końcówkami wydechu w kolorze czarnym.

Read More

Czerwony Seat Leon FR zachwycał swoim temperamentem, niestety rozczarowywał całkowitym brakiem brzmienia. Receptą okazał się sportowy tłumik Remus, który nadał FR’owi sportowego pazura. Pomimo benzynowego silnika o mocy ponad 200 KM, Leon nie zapewniał żadnego dźwięku. Naszym zadaniem było nadać mu więcej charakteru, jednak zachowując pełny komfort codziennych podróży. Zastosowaliśmy więc sportowy tłumik tylny z dwiema końcówkami wydechu, dopasowanymi do fabrycznego dyfuzora. W efekcie Seat zyskał bardziej basowe i głębokie brzmienie, podkreślające sportowe aspiracje szczególnie

Read More

Kolejne, amerykańskie V8 opuściło nasze bramy wyposażone w klapowy układ wydechowy Remus. Sterowany za pomocą telefonu wydech to bowiem bestsellerowe rozwiązanie dla Forda Mustanga GT – udowadniające, że agresywne brzmienie nie musi oznaczać rezygnacji z komfortu. Niestety bowiem większość układów wydechowych dla Forda Mustanga choć zapewnia świetny dźwięk, jednocześnie charakteryzuje się dużym efektem dronienia, będącym uciążliwym podczas normalnej eksploatacji. Rozwiązaniem jest właśnie klapowy wydech Remus, który dzięki przedniemu rezonatorowi oraz klapom skutecznie eliminuje problem. Po

Read More

Tym razem montaż klapowego układu wydechowego Remus wykonaliśmy w BMW M550i G30. Piątka z silnikiem V8 pod maską zapewnia bowiem nadzwyczajne osiągi, natomiast jej brzmienie pozostawia wiele do życzenia. Poprawa w tym przypadku jest spektakularna! Aby uzyskać jak najlepszy efekt zastosowaliśmy pełen układ wydechowy. W jego skład wchodzą przednie rury przelotowe, środkowe rury przelotowe oraz sportowy tłumik tylny z klapami. System wieńczą nowe końcówki wydechu – poczwórne o średnicy 102mm. W prezentowanym aucie Klient zdecydował

Read More

Klapowy układ wydechowy Remus dla Hondy Civic Type-R FK8 to jeden z bestsellerów austriackiego giganta. Kompletny system z nowymi końcówkami i sterowaniem głośnością za pomocą telefonu całkowicie odmienia bowiem charakter japońskiego hot-hatcha. Brak sportowego brzmienia to jedna z największych wad agresywnej Hondy. Jej osiągi w połączeniu z designem mocno odbiegają więc od wydobywającego się z wydechu dźwięku. Na szczęście już po raz kolejny rozwiązaniem tego problemu zajmujemy się przy pomocy klapowego układu wydechowego Remus. Nowy

Read More

Może być coś lepszego od Forda Mustanga 5.0 V8 z układem wydechowym Remus? Oczywiście – dwa Mustangi jednocześnie! Białe i czerwone GT zyskały zupełnie nowe brzmienie regulowane za pomocą aplikacji na telefon. Prezentowane Mustangi z 5-litrowymi silnikami V8 pod maską potrzebowały bowiem mocniejszego brzmienia, adekwatnego do wielkości silnika. Podjęliśmy się więc ulepszenia dwóch „koni” jednocześnie, w końcu dobre rzeczy są jeszcze lepsze razem! Tradycyjnie już postawiliśmy na układ wydechowy Remus z klapami. System składa się

Read More

Tym razem poprawy brzmienia wymagało BMW Serii 5 F10. Prezentowany egzemplarz w wersji 535i z silnikiem o mocy niemal 400 KM pomimo sportowych osiągów, rozczarowywał bowiem swoim dźwiękiem. Z pomocą przyszedł nam układ wydechowy Remus. System składa się z dwóch tłumików w wersji Race oraz czterech końcówek – w tym przypadku w chromowanym wykończeniu. Niemal przelotowe tłumiki gwarantują ogromną poprawę brzmienia, jednocześnie dzięki pozostawieniu środkowego tłumika pozwalają cieszyć się komfortem codziennej jazdy. Nowe końcówki zapewniły

Read More

Prawdziwa ofensywa największego producenta układów wydechowych na świecie! Krótko po premierze wydechu dla BMW M850i nadeszła kolej na następny hit – klapowy system dla Cupry Ateca. Pierwszy model nowej marki Cupra pozytywnie zaskoczył osiągami i stylem, lecz niestety jego dźwięk pozostał mocno wyciszony. Teraz z pomocą przychodzi nowy układ wydechowy Remus! System składa się z rur środkowych, tłumika tylnego z klapami oraz nowych końcówek wydechu. Sportowy dźwięk, oryginalny wygląd i jeszcze więcej mocy – układ

Read More