Z wielką przyjemnością ogłaszamy długo wyczekiwaną nowość – REMUS zaprezentował nowy układ wydechowy dla AUDI RS6 C8 oraz RS7 4K. Cztery wersje głośności, Dwa rodzaje końcówek wydechu, Gardłowe brzmienie i przyrost mocy, Stal nierdzewna, tytan, carbon. Austriaccy inżynierowie opracowali systemy GPF-Back, dzięki czemu ich instalacja nie powoduje żadnych błędów komputera oraz problemów z gwarancją. Sterowanie klapami odbywa się poprzez fabryczną elektronikę. Topowe układy wydechowe największego producenta w Europie już teraz dostępne w naszym sklepie!

Read More

Cupra Ateca to jedna z ofiar obecnych, rygorystycznych przepisów. Dodatkowe filtry GPF skutecznie wytłumiły brzmienie, przez co daleko mu do sportowych doznań. Na szczęście z pomocą przychodzą nam układy wydechowe Remus GPF-Back! Systemy GPF-Back to rozwiązanie pozwalające po ich montażu na zachowanie fabrycznych gwarancji. Filtry oraz czujniki pozostają bowiem nienaruszone, a wszystkie modyfikacje odbywają się za nimi. Dzięki temu unikamy ryzyka błędów silnika a jednocześnie wydobywamy najlepszy z możliwych dźwięków. Ateca zyskała więc nową, przelotową

Read More

Mercedes CLA 250 to najmocniejszy wariant pominąwszy wyjątkowe 45 AMG. Duża moc, agresywna stylizacja i niestety całkowity brak brzmienia. Zaradziliśmy temu montując sportowy układ wydechowy Remus. Do prezentowanego Mercedesa trafił więc dedykowany system składający się z przelotowych rur środkowych, tłumika tylnego oraz czterech końcówek wydechu. Całość montowana jest do fabrycznych mocowań oraz oryginalnego dyfuzora, dzięki czemu nie zachodzi konieczność jakichkolwiek, dodatkowych modyfikacji. Wydech Remus gwarantuje zatem poprawę wyglądu dzięki nowym końcówkom, ale przede wszystkim –

Read More

Niemal 300 konna Alfa Romeo Giulia Veloce brzmiała niczym silniki Diesla. Postanowiliśmy porzucić wszelkie kompromisy i wydobyć z niej maksymalnie sportowy dźwięk – czego dokonaliśmy przy pomocy układu wydechowego Remus w wersji Race. Giulia oraz Stelvio z benzynowymi silnikami 2.0 niestety nie serwują odpowiedniego dźwięku. W przypadku prezentowanego egzemplarza mieliśmy zapomnieć o wszelkich ograniczeniach i uzyskać najlepszy dźwięk z możliwych. Zastosowaliśmy więc całkowicie przelotowy system Cat-Back – zastępujący wszystko za katalizatorami układem nierezonowanych rur. Całość

Read More

BMW M4 pomimo rewelacyjnych osiągów zdecydowanie rozczarowuje swoim brzmieniem. Rozwiązaliśmy ten problem w kolejnej już M-ce, jak zawsze poprzez instalację klapowego układu wydechowego Remus – zapewniającego czysto sportowy dźwięk! Remus oferuje dla BMW M4 układy wydechowe w aż trzech konfiguracjach. Postawiliśmy oczywiście na najwyższą z nich, w postaci systemy Racing Cat-Back. Składa się on z przelotowej części przedniej, środkowych rur X-Pipe oraz tłumika tylnego z klapami. Całość wieńczą nowe, dużo większe końcówki. W prezentowanym aucie

Read More

Przedstawiamy kolejny układ wydechowy z serii Remus GPF-back. Tym razem system dedykowany dla najnowszych aut wyposażonych w filtr GPF przygotowany został dla modelu Audi RS3! Rygorystyczne normy spalin wymusiły montaż dodatkowych filtrów również w silnikach benzynowych. Ich usunięcie skutkuje problemami z gwarancją oraz homologacją auta, Remus opracował więc nowy system, w którym nie zachodzi żaden z tych problemów! Układ wydechowy GPF-Back pozostawia elementy wydechu wyposażone w czujniki, modyfikując jego tylną część. Remus oferuje przednią część

Read More

Ford Mustang GT z 5-litrowym silnikiem V8 pod maską tradycyjnie trafił do nas by poprawić jego brzmienie. Jak zawsze postawiliśmy na topowe rozwiązanie – klapowy układ wydechowy Remus, którego brzmienie regulowane jest poprzez aplikację na telefon! Szary Mustang w stosunkowo rzadkiej wersji Convertible zyskał więc najbardziej zaawansowany układ na rynku. Całość składa się z tłumika przedniego, rur łączących, dwóch tłumików tylnych z klapami oraz nowych końcówek wydechu. W prezentowanym przypadku wybór padł na klasyczne, chromowane

Read More

Prezentowana Alfa Romeo Stelvio trafiła do nas niemal fabrycznie nowa. Szary SUV zyskał kompletny układ wydechowy Remus, by od samego początku cieszyć również swoim brzmieniem.  Pomimo 280 konnego silnika, Stelvio niestety rozczarowuje swoim brzmieniem. Dużą popularnością cieszy się więc układ wydechowy Remus. System cat-back składa się z części środkowej, tłumika tylnego oraz dwóch zupełnie nowych końcówek. Całość nie wymaga żadnych dodatkowych modyfikacji w samochodzie i jest w pełni dedykowana, co pozwala zachować fabryczną gwarancję.  Zapraszamy

Read More

Układy wydechowe Remus to jedne z najpopularniejszych na świecie rozwiązań w kwestii poprawy dźwięku dla Mini Coopera S. Prezentujemy ich kolejną wersję – dedykowaną dla najnowszych modeli wyposażonych w filtr GPF. Rygorystyczne normy spalin wymusiły montaż dodatkowych filtrów również w silnikach benzynowych. Ich usunięcie skutkuje problemami z gwarancją oraz homologacją auta, Remus opracował więc nowy system, w którym nie zachodzi żaden z tych problemów! Układ wydechowy Axle-Back pozostawia elementy wydechu wyposażone w czujniki, modyfikując jego

Read More

Najnowsza generacja BMW Serii 3 otrzymała właśnie sportowy układ wydechowy Remus. Co wynikło z połączenia bestsellerowego BMW oraz bestsellerowego wydechu? Tłumiki Remus z czterema końcówkami wydechu dedykowane dla BMW Serii 3 F30 cieszą się ogromną popularnością. Rozwiązanie to bowiem gwarantuje nie tylko poprawę dźwięku ale i diametralną zmianę wyglądu pojazdów. Już teraz, podobny system zamówić można dla najnowszej 3er G20! Zestaw dostępny jest dla modeli 320i oraz 330i, składa się z tłumika tylnego z klapami

Read More