Czerwony Seat Leon FR zachwycał swoim temperamentem, niestety rozczarowywał całkowitym brakiem brzmienia. Receptą okazał się sportowy tłumik Remus, który nadał FR’owi sportowego pazura. Pomimo benzynowego silnika o mocy ponad 200 KM, Leon nie zapewniał żadnego dźwięku. Naszym zadaniem było nadać mu więcej charakteru, jednak zachowując pełny komfort codziennych podróży. Zastosowaliśmy więc sportowy tłumik tylny z dwiema końcówkami wydechu, dopasowanymi do fabrycznego dyfuzora. W efekcie Seat zyskał bardziej basowe i głębokie brzmienie, podkreślające sportowe aspiracje szczególnie

Read More

Kolejne, amerykańskie V8 opuściło nasze bramy wyposażone w klapowy układ wydechowy Remus. Sterowany za pomocą telefonu wydech to bowiem bestsellerowe rozwiązanie dla Forda Mustanga GT – udowadniające, że agresywne brzmienie nie musi oznaczać rezygnacji z komfortu. Niestety bowiem większość układów wydechowych dla Forda Mustanga choć zapewnia świetny dźwięk, jednocześnie charakteryzuje się dużym efektem dronienia, będącym uciążliwym podczas normalnej eksploatacji. Rozwiązaniem jest właśnie klapowy wydech Remus, który dzięki przedniemu rezonatorowi oraz klapom skutecznie eliminuje problem. Po

Read More

Tym razem montaż klapowego układu wydechowego Remus wykonaliśmy w BMW M550i G30. Piątka z silnikiem V8 pod maską zapewnia bowiem nadzwyczajne osiągi, natomiast jej brzmienie pozostawia wiele do życzenia. Poprawa w tym przypadku jest spektakularna! Aby uzyskać jak najlepszy efekt zastosowaliśmy pełen układ wydechowy. W jego skład wchodzą przednie rury przelotowe, środkowe rury przelotowe oraz sportowy tłumik tylny z klapami. System wieńczą nowe końcówki wydechu – poczwórne o średnicy 102mm. W prezentowanym aucie Klient zdecydował

Read More

Klapowy układ wydechowy Remus dla Hondy Civic Type-R FK8 to jeden z bestsellerów austriackiego giganta. Kompletny system z nowymi końcówkami i sterowaniem głośnością za pomocą telefonu całkowicie odmienia bowiem charakter japońskiego hot-hatcha. Brak sportowego brzmienia to jedna z największych wad agresywnej Hondy. Jej osiągi w połączeniu z designem mocno odbiegają więc od wydobywającego się z wydechu dźwięku. Na szczęście już po raz kolejny rozwiązaniem tego problemu zajmujemy się przy pomocy klapowego układu wydechowego Remus. Nowy

Read More

Może być coś lepszego od Forda Mustanga 5.0 V8 z układem wydechowym Remus? Oczywiście – dwa Mustangi jednocześnie! Białe i czerwone GT zyskały zupełnie nowe brzmienie regulowane za pomocą aplikacji na telefon. Prezentowane Mustangi z 5-litrowymi silnikami V8 pod maską potrzebowały bowiem mocniejszego brzmienia, adekwatnego do wielkości silnika. Podjęliśmy się więc ulepszenia dwóch „koni” jednocześnie, w końcu dobre rzeczy są jeszcze lepsze razem! Tradycyjnie już postawiliśmy na układ wydechowy Remus z klapami. System składa się

Read More

Tym razem poprawy brzmienia wymagało BMW Serii 5 F10. Prezentowany egzemplarz w wersji 535i z silnikiem o mocy niemal 400 KM pomimo sportowych osiągów, rozczarowywał bowiem swoim dźwiękiem. Z pomocą przyszedł nam układ wydechowy Remus. System składa się z dwóch tłumików w wersji Race oraz czterech końcówek – w tym przypadku w chromowanym wykończeniu. Niemal przelotowe tłumiki gwarantują ogromną poprawę brzmienia, jednocześnie dzięki pozostawieniu środkowego tłumika pozwalają cieszyć się komfortem codziennej jazdy. Nowe końcówki zapewniły

Read More

Prawdziwa ofensywa największego producenta układów wydechowych na świecie! Krótko po premierze wydechu dla BMW M850i nadeszła kolej na następny hit – klapowy system dla Cupry Ateca. Pierwszy model nowej marki Cupra pozytywnie zaskoczył osiągami i stylem, lecz niestety jego dźwięk pozostał mocno wyciszony. Teraz z pomocą przychodzi nowy układ wydechowy Remus! System składa się z rur środkowych, tłumika tylnego z klapami oraz nowych końcówek wydechu. Sportowy dźwięk, oryginalny wygląd i jeszcze więcej mocy – układ

Read More

Czy silnik o pojemności 1,5l może zaskoczyć naturalnym, sportowym brzmieniem? Jak najbardziej tak! – co udowadnia prezentowana Honda CRZ z układem wydechowym Remus. Hybrydowa Honda pomimo niewielkiej jednostki napędowej potrafi dostarczyć wielu wrażeń dzięki niewielkiej pasie i wsparciu silnika elektrycznego. Niestety dźwięk w tym przypadku niemal nie istnieje. Rozwiązaniem problemu okazał się oczywiście układ wydechowy Remus cat-back z centralnymi końcówkami. System składa się z przedniej i środkowej części przelotowej, tłumika tylnego oraz dwóch, centralnie umieszczonych

Read More

Pocket rocket w nadwoziu kombi – Mini Clubman Cooper S z ponad 200 konnym silnikiem pod maską potrzebowało agresywniejszego brzmienia. Z pomocą przyszedł klapowy układ wydechowy Remus ze sterowaniem głośnością za pomocą telefonu! W prezentowanym Clubmanie zamontowaliśmy układ cat-back składający się z przelotowej sekcji przedniej, tłumika tylnego z klapami oraz dwóch końcówek wydechu – w tym przypadku w wersji czarny połysk + carbon, o średnicy 98mm. Nowy układ wydechowy jest w pełni dedykowany a więc

Read More

Bestsellerowy układ wydechowy Remus z klapami dla Forda Mustanga VI doczekał się swojego następcy, dedykowanego pojazdom po faceliftingu! System wyposażony w klapy oraz cztery końcówki wydechu w wielu wersjach do wyboru po raz kolejny wzniesie brzmienie Mustangów na nowy poziom. Nowy układ wydechowy czerpie bowiem garściami rozwiązania zastosowane w rewelacyjnym wydechu dla aut przed liftingiem. System cat-back dostępny w dwóch wersjach – z homologacją oraz bez homologacji – kończą oczywiście cztery końcówki. Tradycyjnie dostępne są

Read More