Ford Mustang oraz sportowy układ wydechowy Remus to połączenie które wykonywaliśmy już dziesiątki razy. Prezentowany egzemplarz jednak, to dla odmiany wersja z silnikiem 2.3 Ecoboost. W parze z nowym układem wydechowym biały Mustang udowadnia, że nie potrzebuje silnika V8 aby cieszyć swoimi osiągami oraz brzmieniem! W tym przypadku Klient zdecydował się na tradycyjny układ wydechowy bez sterowania głośnością. System to klasyczny cat-back składający się z przelotowej rury przedniej, przelotowych rur środkowych oraz dwóch tłumików tylnych.

Read More

Kolejna Włoszka zyskała u nas przepiękne brzmienie, adekwatne do jej wyglądu. Alfa Romeo Stelvio Veloce to bowiem częsty gość w naszym serwisie – jak zawsze podrasowaliśmy dźwięk przy pomocy układu wydechowego Remus wraz z dedykowanymi końcówkami wydechu.

Read More

Prezentowane BMW X3 z najmocniejszym, niemal 300 konnym silnikiem 35d pod maską trafiło do naszego serwisu w celu modyfikacji układu wydechowego. Tym razem celem było uzyskanie agresywniejszego wyglądu – sięgnęliśmy więc po tłumik tylny Remus wraz z czterema końcówkami wydechu.

Read More

BMW M2 to zdecydowanie jeden z tych samochodów, którym trudno dorównać ilością sportowych emocji z jazdy. Aby wydobyć ich jeszcze więcej, zajęliśmy się poprawą brzmienia 6-cylindrowego silnika – od teraz jazda M-ką dostarcza jeszcze więcej wrażeń! Czarne BMW M2 wyposażyliśmy w kompletny układ wydechowy Remus Racing Cat-Back, składający się z przelotowych rur przednich i środkowych oraz przeprojektowanych tłumików tylnych z klapami. Całość wieńczą nowe, większe końcówki – w prezentowanym aucie w topowej wersji carbonowo-tytanowej. Sterowanie

Read More

Japoński hot-hatch opuścił nasze bramy jeszcze bardziej HOT! Wszystko to dzięki instalacji klapowego układu wydechowego Remus z nowymi końcówkami, sterowanym za pomocą aplikacji na telefon. Teraz Type-R w końcu brzmi jak na niego przystało.  W prezentowanej Hondzie zamontowaliśmy system cat-back. Auto zyskało więc nową część przednią oraz środkową wydechu a także przeprojektowany tłumik tylny z klapami. Wieńczą go trzy masywne końcówki o średncy 98mm każda – w tym przypadku w wersji czerń+carbon. Sterowanie głośnością odbywa

Read More

Alfa Romeo Stelvio Veloce to zdecydowanie jeden z najładniejszych aut SUV na rynku, a dzięki mocy niemal 300 KM nie pozostający w tyle z osiągami. Niestety łyżką dziegciu w tej beczce miodu jest jej dźwięk, a właściwie jego brak. Po raz kolejny już z pomocą przyszedł nam więc układ wydechowy Remus. Aby w parze z designem i osiągami nadążało również brzmienie, w Alfie zamontowaliśmy sportowy układ wydechowy Remus Cat-Back. System składający się z przelotowych sekcji

Read More

Dwie, niemal identyczne Mazdy MX-5 przyjechały do nas na kompleksowe modyfikacje. Zadbaliśmy o ich lepszy wygląd oraz oczywiście nadanie rasowego brzmienia – a wszystko to za pomocą sportowych układów wydechowych Remus Cat-Back. Naszym celem było bowiem dodanie sportowego pazura w kultowych roadsterach Mazdy. Na pierwszy ogień poszły więc układy wydechowe – w fabrycznym wydaniu nie zapewniające należytego brzmienia. Zamontowaliśmy dwa systemy austriackiego Remusa w postaci cat-backów składających się z nowego tłumika przedniego, tłumika tylnego oraz

Read More

BMW X3 M oraz X4 M pomimo swoich rewelacyjnych osiągów, prezentuje niedostatki w dźwięku wydobywającego się z układu wydechowego. Jak zawsze z pomocą przychodzą sportowe systemy Remus! Układ wydechowy REMUS to między innymi: Wersje axle-back roaz cat-back do wyboru, Wykonanie ze stali nierdzewnej, Przyrost mocy i momentu obrotowego, Fabryczne sterowanie klapami, Carbonowo-tytanowe końcówki, Niższa waga. Więcej szczegółów w Remus Polska – u Wyłącznego Dystrybutora REMUS w Polsce!

Read More

Długo oczekiwany – w końcu dostępny! Sportowy układ wydechowy REMUS GPF-Back dedykowany dla Mercedesa-AMG A 35 W177 wydobywa z hothatch’a prawdziwie rasowe brzmienie. Aby spełniać restrykcyjne normy większość współczesnych samochodów sportowych wyposażona jest w filtry GPF – skutecznie tłumiące brzmienie sportowych silników. Na szczęście z pomocą przychodzą układy wydechowe GPF-Back, wydobywające maksimum dźwięku z każdego auta! Układ wydechowy REMUS GPF-Back dla Mercedesa A 35 to: Rasowe brzmienie, Wykonanie ze stali nierdzewnej, Przyrost mocy i momentu

Read More

Z wielką przyjemnością ogłaszamy długo wyczekiwaną nowość – REMUS zaprezentował nowy układ wydechowy dla AUDI RS6 C8 oraz RS7 4K. Cztery wersje głośności, Dwa rodzaje końcówek wydechu, Gardłowe brzmienie i przyrost mocy, Stal nierdzewna, tytan, carbon. Austriaccy inżynierowie opracowali systemy GPF-Back, dzięki czemu ich instalacja nie powoduje żadnych błędów komputera oraz problemów z gwarancją. Sterowanie klapami odbywa się poprzez fabryczną elektronikę. Topowe układy wydechowe największego producenta w Europie już teraz dostępne w naszym sklepie!

Read More