BMW M2 to zdecydowanie jeden z tych samochodów, którym trudno dorównać ilością sportowych emocji z jazdy. Aby wydobyć ich jeszcze więcej, zajęliśmy się poprawą brzmienia 6-cylindrowego silnika – od teraz jazda M-ką dostarcza jeszcze więcej wrażeń! Czarne BMW M2 wyposażyliśmy w kompletny układ wydechowy Remus Racing Cat-Back, składający się z przelotowych rur przednich i środkowych oraz przeprojektowanych tłumików tylnych z klapami. Całość wieńczą nowe, większe końcówki – w prezentowanym aucie w topowej wersji carbonowo-tytanowej. Sterowanie

Read More

Japoński hot-hatch opuścił nasze bramy jeszcze bardziej HOT! Wszystko to dzięki instalacji klapowego układu wydechowego Remus z nowymi końcówkami, sterowanym za pomocą aplikacji na telefon. Teraz Type-R w końcu brzmi jak na niego przystało.  W prezentowanej Hondzie zamontowaliśmy system cat-back. Auto zyskało więc nową część przednią oraz środkową wydechu a także przeprojektowany tłumik tylny z klapami. Wieńczą go trzy masywne końcówki o średncy 98mm każda – w tym przypadku w wersji czerń+carbon. Sterowanie głośnością odbywa

Read More

Alfa Romeo Stelvio Veloce to zdecydowanie jeden z najładniejszych aut SUV na rynku, a dzięki mocy niemal 300 KM nie pozostający w tyle z osiągami. Niestety łyżką dziegciu w tej beczce miodu jest jej dźwięk, a właściwie jego brak. Po raz kolejny już z pomocą przyszedł nam więc układ wydechowy Remus. Aby w parze z designem i osiągami nadążało również brzmienie, w Alfie zamontowaliśmy sportowy układ wydechowy Remus Cat-Back. System składający się z przelotowych sekcji

Read More

Dwie, niemal identyczne Mazdy MX-5 przyjechały do nas na kompleksowe modyfikacje. Zadbaliśmy o ich lepszy wygląd oraz oczywiście nadanie rasowego brzmienia – a wszystko to za pomocą sportowych układów wydechowych Remus Cat-Back. Naszym celem było bowiem dodanie sportowego pazura w kultowych roadsterach Mazdy. Na pierwszy ogień poszły więc układy wydechowe – w fabrycznym wydaniu nie zapewniające należytego brzmienia. Zamontowaliśmy dwa systemy austriackiego Remusa w postaci cat-backów składających się z nowego tłumika przedniego, tłumika tylnego oraz

Read More

BMW X3 M oraz X4 M pomimo swoich rewelacyjnych osiągów, prezentuje niedostatki w dźwięku wydobywającego się z układu wydechowego. Jak zawsze z pomocą przychodzą sportowe systemy Remus! Układ wydechowy REMUS to między innymi: Wersje axle-back roaz cat-back do wyboru, Wykonanie ze stali nierdzewnej, Przyrost mocy i momentu obrotowego, Fabryczne sterowanie klapami, Carbonowo-tytanowe końcówki, Niższa waga. Więcej szczegółów w Remus Polska – u Wyłącznego Dystrybutora REMUS w Polsce!

Read More

Długo oczekiwany – w końcu dostępny! Sportowy układ wydechowy REMUS GPF-Back dedykowany dla Mercedesa-AMG A 35 W177 wydobywa z hothatch’a prawdziwie rasowe brzmienie. Aby spełniać restrykcyjne normy większość współczesnych samochodów sportowych wyposażona jest w filtry GPF – skutecznie tłumiące brzmienie sportowych silników. Na szczęście z pomocą przychodzą układy wydechowe GPF-Back, wydobywające maksimum dźwięku z każdego auta! Układ wydechowy REMUS GPF-Back dla Mercedesa A 35 to: Rasowe brzmienie, Wykonanie ze stali nierdzewnej, Przyrost mocy i momentu

Read More

Z wielką przyjemnością ogłaszamy długo wyczekiwaną nowość – REMUS zaprezentował nowy układ wydechowy dla AUDI RS6 C8 oraz RS7 4K. Cztery wersje głośności, Dwa rodzaje końcówek wydechu, Gardłowe brzmienie i przyrost mocy, Stal nierdzewna, tytan, carbon. Austriaccy inżynierowie opracowali systemy GPF-Back, dzięki czemu ich instalacja nie powoduje żadnych błędów komputera oraz problemów z gwarancją. Sterowanie klapami odbywa się poprzez fabryczną elektronikę. Topowe układy wydechowe największego producenta w Europie już teraz dostępne w naszym sklepie!

Read More

Cupra Ateca to jedna z ofiar obecnych, rygorystycznych przepisów. Dodatkowe filtry GPF skutecznie wytłumiły brzmienie, przez co daleko mu do sportowych doznań. Na szczęście z pomocą przychodzą nam układy wydechowe Remus GPF-Back! Systemy GPF-Back to rozwiązanie pozwalające po ich montażu na zachowanie fabrycznych gwarancji. Filtry oraz czujniki pozostają bowiem nienaruszone, a wszystkie modyfikacje odbywają się za nimi. Dzięki temu unikamy ryzyka błędów silnika a jednocześnie wydobywamy najlepszy z możliwych dźwięków. Ateca zyskała więc nową, przelotową

Read More

Mercedes CLA 250 to najmocniejszy wariant pominąwszy wyjątkowe 45 AMG. Duża moc, agresywna stylizacja i niestety całkowity brak brzmienia. Zaradziliśmy temu montując sportowy układ wydechowy Remus. Do prezentowanego Mercedesa trafił więc dedykowany system składający się z przelotowych rur środkowych, tłumika tylnego oraz czterech końcówek wydechu. Całość montowana jest do fabrycznych mocowań oraz oryginalnego dyfuzora, dzięki czemu nie zachodzi konieczność jakichkolwiek, dodatkowych modyfikacji. Wydech Remus gwarantuje zatem poprawę wyglądu dzięki nowym końcówkom, ale przede wszystkim –

Read More

Niemal 300 konna Alfa Romeo Giulia Veloce brzmiała niczym silniki Diesla. Postanowiliśmy porzucić wszelkie kompromisy i wydobyć z niej maksymalnie sportowy dźwięk – czego dokonaliśmy przy pomocy układu wydechowego Remus w wersji Race. Giulia oraz Stelvio z benzynowymi silnikami 2.0 niestety nie serwują odpowiedniego dźwięku. W przypadku prezentowanego egzemplarza mieliśmy zapomnieć o wszelkich ograniczeniach i uzyskać najlepszy dźwięk z możliwych. Zastosowaliśmy więc całkowicie przelotowy system Cat-Back – zastępujący wszystko za katalizatorami układem nierezonowanych rur. Całość

Read More