Alfa Romeo Stelvio Veloce to zdecydowanie jeden z najładniejszych aut SUV na rynku, a dzięki mocy niemal 300 KM nie pozostający w tyle z osiągami. Niestety łyżką dziegciu w tej beczce miodu jest jej dźwięk, a właściwie jego brak. Po raz kolejny już z pomocą przyszedł nam więc układ wydechowy Remus. Aby w parze z designem i osiągami nadążało również brzmienie, w Alfie zamontowaliśmy sportowy układ wydechowy Remus Cat-Back. System składający się z przelotowych sekcji

Read More

Dwie, niemal identyczne Mazdy MX-5 przyjechały do nas na kompleksowe modyfikacje. Zadbaliśmy o ich lepszy wygląd oraz oczywiście nadanie rasowego brzmienia – a wszystko to za pomocą sportowych układów wydechowych Remus Cat-Back. Naszym celem było bowiem dodanie sportowego pazura w kultowych roadsterach Mazdy. Na pierwszy ogień poszły więc układy wydechowe – w fabrycznym wydaniu nie zapewniające należytego brzmienia. Zamontowaliśmy dwa systemy austriackiego Remusa w postaci cat-backów składających się z nowego tłumika przedniego, tłumika tylnego oraz

Read More

BMW X3 M oraz X4 M pomimo swoich rewelacyjnych osiągów, prezentuje niedostatki w dźwięku wydobywającego się z układu wydechowego. Jak zawsze z pomocą przychodzą sportowe systemy Remus! Układ wydechowy REMUS to między innymi: Wersje axle-back roaz cat-back do wyboru, Wykonanie ze stali nierdzewnej, Przyrost mocy i momentu obrotowego, Fabryczne sterowanie klapami, Carbonowo-tytanowe końcówki, Niższa waga. Więcej szczegółów w Remus Polska – u Wyłącznego Dystrybutora REMUS w Polsce!

Read More

Długo oczekiwany – w końcu dostępny! Sportowy układ wydechowy REMUS GPF-Back dedykowany dla Mercedesa-AMG A 35 W177 wydobywa z hothatch’a prawdziwie rasowe brzmienie. Aby spełniać restrykcyjne normy większość współczesnych samochodów sportowych wyposażona jest w filtry GPF – skutecznie tłumiące brzmienie sportowych silników. Na szczęście z pomocą przychodzą układy wydechowe GPF-Back, wydobywające maksimum dźwięku z każdego auta! Układ wydechowy REMUS GPF-Back dla Mercedesa A 35 to: Rasowe brzmienie, Wykonanie ze stali nierdzewnej, Przyrost mocy i momentu

Read More

Z wielką przyjemnością ogłaszamy długo wyczekiwaną nowość – REMUS zaprezentował nowy układ wydechowy dla AUDI RS6 C8 oraz RS7 4K. Cztery wersje głośności, Dwa rodzaje końcówek wydechu, Gardłowe brzmienie i przyrost mocy, Stal nierdzewna, tytan, carbon. Austriaccy inżynierowie opracowali systemy GPF-Back, dzięki czemu ich instalacja nie powoduje żadnych błędów komputera oraz problemów z gwarancją. Sterowanie klapami odbywa się poprzez fabryczną elektronikę. Topowe układy wydechowe największego producenta w Europie już teraz dostępne w naszym sklepie!

Read More

Cupra Ateca to jedna z ofiar obecnych, rygorystycznych przepisów. Dodatkowe filtry GPF skutecznie wytłumiły brzmienie, przez co daleko mu do sportowych doznań. Na szczęście z pomocą przychodzą nam układy wydechowe Remus GPF-Back! Systemy GPF-Back to rozwiązanie pozwalające po ich montażu na zachowanie fabrycznych gwarancji. Filtry oraz czujniki pozostają bowiem nienaruszone, a wszystkie modyfikacje odbywają się za nimi. Dzięki temu unikamy ryzyka błędów silnika a jednocześnie wydobywamy najlepszy z możliwych dźwięków. Ateca zyskała więc nową, przelotową

Read More

Mercedes CLA 250 to najmocniejszy wariant pominąwszy wyjątkowe 45 AMG. Duża moc, agresywna stylizacja i niestety całkowity brak brzmienia. Zaradziliśmy temu montując sportowy układ wydechowy Remus. Do prezentowanego Mercedesa trafił więc dedykowany system składający się z przelotowych rur środkowych, tłumika tylnego oraz czterech końcówek wydechu. Całość montowana jest do fabrycznych mocowań oraz oryginalnego dyfuzora, dzięki czemu nie zachodzi konieczność jakichkolwiek, dodatkowych modyfikacji. Wydech Remus gwarantuje zatem poprawę wyglądu dzięki nowym końcówkom, ale przede wszystkim –

Read More

Niemal 300 konna Alfa Romeo Giulia Veloce brzmiała niczym silniki Diesla. Postanowiliśmy porzucić wszelkie kompromisy i wydobyć z niej maksymalnie sportowy dźwięk – czego dokonaliśmy przy pomocy układu wydechowego Remus w wersji Race. Giulia oraz Stelvio z benzynowymi silnikami 2.0 niestety nie serwują odpowiedniego dźwięku. W przypadku prezentowanego egzemplarza mieliśmy zapomnieć o wszelkich ograniczeniach i uzyskać najlepszy dźwięk z możliwych. Zastosowaliśmy więc całkowicie przelotowy system Cat-Back – zastępujący wszystko za katalizatorami układem nierezonowanych rur. Całość

Read More

BMW M4 pomimo rewelacyjnych osiągów zdecydowanie rozczarowuje swoim brzmieniem. Rozwiązaliśmy ten problem w kolejnej już M-ce, jak zawsze poprzez instalację klapowego układu wydechowego Remus – zapewniającego czysto sportowy dźwięk! Remus oferuje dla BMW M4 układy wydechowe w aż trzech konfiguracjach. Postawiliśmy oczywiście na najwyższą z nich, w postaci systemy Racing Cat-Back. Składa się on z przelotowej części przedniej, środkowych rur X-Pipe oraz tłumika tylnego z klapami. Całość wieńczą nowe, dużo większe końcówki. W prezentowanym aucie

Read More

Przedstawiamy kolejny układ wydechowy z serii Remus GPF-back. Tym razem system dedykowany dla najnowszych aut wyposażonych w filtr GPF przygotowany został dla modelu Audi RS3! Rygorystyczne normy spalin wymusiły montaż dodatkowych filtrów również w silnikach benzynowych. Ich usunięcie skutkuje problemami z gwarancją oraz homologacją auta, Remus opracował więc nowy system, w którym nie zachodzi żaden z tych problemów! Układ wydechowy GPF-Back pozostawia elementy wydechu wyposażone w czujniki, modyfikując jego tylną część. Remus oferuje przednią część

Read More